Blogposts

Blog

Geplaatst op zondag 25 juni 2023 @ 06:13 door Travelboy , 683 keer bekeken

Ter gelegenheid van de "Pride"-maand juni en de komende Christopher Street Day-parades in de zomer, lanceert Lufthansa Airlines een Pride-marketingcampagne met de titel: "The World Says Yes To You". Lufthansa positioneert zich daarmee als een betrouwbare partner voor de queer-gemeenschap en onderstreept nogmaals haar houding ten opzichte van openheid, tolerantie en diversiteit.

 

 

“Lufthansa brengt gasten uit verschillende landen en culturen samen en verwelkomt iedereen aan boord – ongeacht geslacht, leeftijd, etnische afkomst, religie, nationaliteit, seksuele geaardheid of identiteit. Voor queer mensen wordt reizen over de wereld echter altijd geassocieerd met een gevoel van onbehagen - niet iedereen wordt overal met open armen ontvangen. Met de Pride-campagne introduceert Lufthansa mensen en plaatsen die het homoleven verwelkomen. En ondersteunt zo queer mensen om dergelijke plaatsen en nog veel meer in de wereld te ontdekken", legt Carsten Hoffmann, Head of Brand Experience Lufthansa Airlines, uit.

 

bron: www.airportzentrale.de

 

Lufthansa’s new Pride ad campaign



Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te mogen plaatsen. Klik hier om in te loggen.